tiistai 18. heinäkuuta 2017

Raitasukat

Kun tekee jotain, ei voi tehdä jotain muuta. Kun on jossakin, ei voi olla toisaalla. Tästä hyvä esimerkki kuvassa, joka esittelee perheen kuopukselle neulotut raitasukat.... Olen liikkunut tosi paljon. Joillakin viikoilla vielä enemmän kuin toisilla. Olen neulonut lähiaikoina jonkun verran. Olen mökkeillyt, touhunnut perheen kanssa ja tehnyt arkisia askareita kotona. Reilun viikon olen ollut lomalla. Sitä ennen tietysti olin töissä ison osan päivästä. Mitä sitten en tehnyt? Arvaatko kun katsot seuraavan kuvasarjan? ;)




Tiedän että monelle kaverille puutarhanhoito on rakas harrastus ja jotain mistä ei voisi mistään hinnasta tinkiä. Minä olen siitä vähän tinkinyt... Nurmikko on ajettu jotenkuten, mutta rikkaruohot saavat meidän pihalla nauttia vapaudesta ja vallasta. Pihan reunukset ja kivetyksen välit suorastaan tursuavat toinen toistaan innokkaampia versoja. Mutta hei, talvi tappaa ne viimeistään...

Ruohot kasvaa - mä vaan neulon, ne valtaa pihan, mä neulon. Pensaan juuril tursuu ruohot - mä neulon, kivetykset katoo, mä neulon. Jos nyt neulon viel nää yhdet sukat valmiiks, löytyyks kaapist vielä kerä lankaa, löytyyks sen jälkeen vielä lisää lankaa....

Näihin tunnelmiin :)

5 kommenttia:

  1. Teitkö nämä samoin samoista langoista, kuin ne aiemmatkin?
    Meilläkin "puutarha" rehottaa rikkaruohoa ym. eitoivottua. Ja nyt saakin rehottaa ihan rauhassa, kun lomaohjelmassa on talonmaalaus. Lisäksi etuoven kuisti on tarkoitus uusia.
    Aurinkoisia kesäpäiviä sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Että sä oot nopee :) Nämä sukat on kaikenmaailman seiskaveikan jämistä. Hirveesti pääteltävää, en tee toiste samanmoisia. Kun teki vaan kahdesta raitalangasta, ei tullut pääteltävää, mutta lopputulos pirteän kirjava. Seuraavat ehkä kahdesta yksivärisestä periaatteella rivi ja rivi. Hmmm, pitää penkoa lankalaatikoita. Lankoja meinaan on vielä... :)

      Poista
    2. No mites mä nyt niin nopea olen? Ai kommentoinnissa? Satuin vain sopivasti kohdalle ihailemaan sun raitasukkia.

      Poista
  2. Piti tulla ihan sanomaan "MOI". Pitkästä aikaa omassa blogissa ja samalla myös vierailen piiitkästä aikaa muidenkin blogeissa. Aika on mennyt johonkin... remontteihin, töihin, lapsiin... johonkin se häviää. En edes neuletapaamisiin ole päässyt. Lapaseen olen ollut menossa puoli vuotta ellen vuoden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No MOI :) Menojahan sitä on kertynyt tännekin. Mutta kiva on välillä neuloakin. Käynkin sinun blogissa kurkkimassa mitä projekteja siellä on tuunailtu. Neuleiden yö olisi 1.9. vink vink. Sinne ajattelin yrittää jos saan aikataulut järkkääntymään ja sinne sopii vielä mukaan.

      Poista