sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Magic loop - erävoitto!

Mä niin puskin tänään tuon magic loop - sukan valmiiksi! Tämän tunteen voi ymmärtää vain toinen neuloosin valtaama sielu! Alku oli hankalaa - hankalaa oli myös kantapään kohdalla - mutta mä selätin sen! Erävoitto. Sukka valmis! Luulen että pääsin jotenkin jyvälle tekniikasta.


Seuraavaksi harjoittelen tälle sukalle parin ja sitten kokeilen kahta kerrallaan.

Joo, sukka näyttää ihan samalta kuin mikä tahansa sukka - ja niinhän on tarkoituskin :) Minä se vaan täällä hyperventiloin tämän uuden tekniikan kanssa. Ohjeita on netti täys, ja niiden paras anti on sen ymmärtäminen, että ensimmäiset rivit on kaaosta, lanka on solmulla ja työ näyttää suhrulta. Allekirjoitan niin tuon kaiken! Mutta haaveissa siintää jo tämän tekniikan hallinta ja käyttö jatkossa. Olisi ihan mahtavaa tehdä sukat pyöröillä! Palataan.

6 kommenttia:

  1. Onnittelut! Minä kokeilin Magic Loopia ja tietysti heti kahta sukkaa kerralla. Eihän siitä mitään tullut. Sain Lentävässä Lapasessa apua asiakkailta ja henkilökunnalta. Kaikki oli lopulta ihan solmussa. Ei auttanut, kuin luovuttaa. Nyt olen menossa Lapaseen viikonloppukurssille Magic Loopista. Josko se siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Susanna. Nähdäänkö perjantaina neuleillassa Lentävässä Lapasessa? Josko minäkin saisin sieltä hyviä vinkkejä.

      Poista
  2. Ei huono saavutus :) Ekat kaks paria ku saa uunista ulos niin jo helpottaa. Tekniikka itsellä hallussa ku vielä löytyisi se motivaatio jostain... Oon hirmuisen surkea sukan kutoja kun vihaan joustimen tekemistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka. Onhan noita ohjeita ilman joustinta! Ja minä ymmärsin että tuolla tekniikalla voi tehdä mitä vaan "putkiloita" esim. hihoja :)

      Poista
  3. Hienoa! Siitä se lähtee :-)
    Mää en oo uskaltanu kokeillakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Minä kyllä alkujärkytyksen jälkeen ihan innostuin. Hahmottamista auttoi se että aloitti "vaan" yhdellä sukalla.

      Poista